úterý 11. ledna 2011

"postmoderní" parafráze třech moudrých opic


neslysim -- nikoho neposloucham (autority znamenaji nic); nezajima me, co rikaji ostatni
nevidim -- prehlizim, co videt nechci; vidim svet ruzove / skrz media zprostredkovane; nebo take chci upoutat pozornost
nemluvim -- nemam nazor; jedno lizatko nestaci, nenasytnost / konzum

http://en.wikipedia.org/wiki/Three_wise_monkeys

13 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. abych predesel, modelem muj bracha.

    kazdopadne, rad si prectu vase interpretace. jakykoliv.

    OdpovědětVymazat
  3. Neslyším, i když to ženu přes zesilovač přímo do uší.
    Nevidím, přestože jsme si to namaloval na vnitřní stranu brýlí.
    nemluvím, protože jím.

    OdpovědětVymazat
  4. Neslyším, neboť má vlastní interpretace všeho je pro mě logicky přijatelnější
    Nevidím, protože, kdybych viděl, musel bych vidět všechno a to nechci
    Nemluvím, abych protože bych tím přiznal, že když chci tak slyším a vidím.

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.vychytane.sk/filesystem/image/201004/4869-0-tri-opice.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. Neposlouchám přiblblé názory...
    Vidím až moc čistě což je děsivé...
    Mluvím,ale ostatním padají reality...

    OdpovědětVymazat
  7. Nepočujem pravdu, lebo mi to spoločnosť nedovolí
    Nevidím, pretože pokiaľ by som všetko videla tak ako je to naozaj, bolo by to neprípustné
    Nerozprávam, lebo pravda bolí

    OdpovědětVymazat
  8. Neslyším - jen když chci, mám svůj vlastní svět a v něm je ticho a klid.
    Nevidím - všechnu tu bolest.
    Nemluvím - o čem nechci mluvit a mluvím o čem chci mluvit.
    Jsem volná...

    OdpovědětVymazat
  9. model tri opice v trosku politicky nekorektnej verzii...
    http://hrymodelyasituace.blogspot.com/2011/01/postmoderni-parafraze-trech-moudrych.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já mluvim, ale Ty neposloucháš
    Já poslouchám, ale Ty nic neříkáš
    Já se odhaluji, ale Ty se nedíváš
    Já se dívám, ale Ty tu nejsi...

    OdpovědětVymazat
  11. nevidím ťa - teraz sa pozerám na futbal
    nepočujem ťa - teraz sa pozerám na futbal!
    nehovorím s tebou - veď sa pozerám na futbal, čo nevidíš? nepočuješ? nehovor!

    - tak takto to niekedy vyzerá v domácnosti so športovým nadšencom :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pole ma oci, les usi, rozpravaj vsade, jak sa len slusi. Sa vravievalo

    OdpovědětVymazat
  13. Neslyším, protože slyšet nechci.
    Nevidím, není co k vidění.
    Nemluvím, jediné slovo všechny rozzuří.

    OdpovědětVymazat