středa 12. ledna 2011

novomediální interpretace červené karkulky

20 komentářů:

  1. jak jsem se podíval na tenhle příspěvek nedalo mi nezasmát se... fakt podařený a dobrý. Ale pokud se zamyslím tak co udělali v tomto příspěvku je dnešní krutá realita, kolikrát slyší člověk : nevíš to? google to ví, nebo počkej za chvilku jsem venku jen si musím napsat nový status ,že jdu ven s tebou....

    OdpovědětVymazat
  2. ten david šmehlík v description jsem já .)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobré, jen tam chybí to, jak Karkule a babičkou vychází z břicha nerožvýkány a nedotčeny žaludečními šťávami.
    A kde jsou descriptions inkludujicí Davida Šmehlíka?

    OdpovědětVymazat
  4. kdyz se video rozklikne na web youtube, pod panelem s tlacitky like/add to/share/embed

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se povedlo ;-) Zajímalo by mě kam tahle degradace mezilidské komunikace povede dál....budeme chodit ven už jen virtuálně? A každý bude sedět doma v teple u svého čím dál našlapanějšího počítače? Nějak se mi zdá, že technologie jde neuvěřitelně kupředu, ale člověk a jeho schopnosti se nevyvíjí už tisíce let...

    OdpovědětVymazat
  6. prostě si za pár let skočíme na pivo a už to bude jen virtuálně... budu zvědav co bude táhle počítačová generace vyprávět svém dětem a další generaci za příběhy a zážitky ze svého života. Například : Synku jak v lete rodiče byli na horách a já byl sám doma tak jsem hrál 46hodin non- stop tamtu hru a to byl zážitek a to sem dělal dva týdny s maximálním spánkem 8 hodin za týden, to byli krásné prázdniny.. Je to kruté ale je to pomalu pravda

    OdpovědětVymazat
  7. stručné, vtipné ... naozaj aktuálny a trefný príspevok :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vyborny prispevok :D ale s degradaciou ludskej komunikacie by som to nevidela az tak tragicky. Niekde po instalovani pocitacov do tried, deti dokonca zacali pravidelne chodit do skoly :)))

    http://zena.sme.sk/c/5281608/ako-notebooky-zlepsili-dochadzku.html

    OdpovědětVymazat
  9. prispevok za sto bodov..je vidiet ze autor urcite netrpi nedostatkom kreativity

    OdpovědětVymazat
  10. http://humor.mysteria.cz/vtipne-texty/karkulka.html

    - čo takto štipka poézie

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud jednou do naší moderní doby porodím dítě, tak mu to určitě pustím:-) Ale čtenou původní verzi raději neopomenu.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce práce bylo předpokládám s vytvořením těch profilů na fb...

    OdpovědětVymazat
  13. Už som to videla myslím dokonca na FB stránke pána Švelcha :D ja na jednej strane obdivujem túto modernú dobu, dokáže mi úžasne uľahčiť prácu, ale čo je to za pocit dobre vykonanej práce, keď polovicu ju za nás urobí google, či iné webstránky/aplikácie?!

    OdpovědětVymazat
  14. Pracuji v takové té prosklené kostce s kancelářemi, od podlahy ke stropu je okno. Přesto si s kolegy mailujeme, že píšou na internetu, že venku sněží...a co byste řekli: Praha v tu dobu zažila sněhovou kalamitu. Prostě na internetu psali, že venku sněží...

    OdpovědětVymazat
  15. tu máme možnosť konečne vidieť, že internet neslúži len na chatovanie, mailovanie, prezeranie, pozeranie, študovanie, uspokojovanie...ale je výborným pomocníkom na zabavenie!!! výborní spracovanie, nápad, kreatívnosť....toto som potreboval vidieť :)

    OdpovědětVymazat
  16. Fascinuje mne, jak různorodé příspěvky se zde objevily. Od té doby co jsem odevzdala svou esej, jsem blog téměř nenavštívila, o to s větší chutí jsem si všechny příspěvky a mnohé bujaré dikuse pročetla. Ani jsem nečekala, že by tady mohlo být tak živo!:) Nejvíc mě zaujalo, co vše si studenti představí pod pojmem "essay". Musím však přiznat, že řada prací, které s esejí nemají nic společného ani z dálky, mne pobavila a upoutala mnohem víc!
    Třeba právě tato! Fakt jsem se usmívala od začátku až do konce. Jen škoda, že tam není ten happyend..:)
    Ale je pravda, že současně mi bylo trochu úzko. Úzko z toho, jak moc se mění náš život a naše vnímaní. Je dokázané, že například jazyk či dokonce náboženství mění naše přemýšlení a vnímaní okolního světa. Jak by ho tedy nemohlo měnit médium, u kterého každý z nás prosedí řadu hodin denně? Sami sebe dobrovolně tranformujeme! Zní to až hrůzostrašně, ale je jasné, že lidstvo se musí neustále nějak "vyvíjet", abychom v nějakém rozumném časovém horizontu mohli zaniknout!;)
    Jen se trochu bojím, aby už naše děti si pod pojmem "přítel" nepředtavili ikonku na facebooku a pod "lesem" "to zelené na googlemaps"!

    OdpovědětVymazat
  17. Rozhodně originální a kreativní pojetí, a rozhodně ne špatné. Několikrát mě video donutilo se zasmát, ale bohužel realita modernizace současné doby mi úsměv z tváře zase vymazala. Dávno pryč jsou doby, kdy byly počítače vymoženost. Dnes jsou prakticky v každé domácnosti, a ano, přístup k internetu je přínosný a usnadňující, ale také už je nutnost žádaná společností.
    Opravdu doufám, že nás jednoho dne v budoucnosti nečeká pojem "jít na pivo" znamenající jen tekutinu doručenou přímo domů, k videorozhovoru. Vždyť jít si sednout do malé zapadlé hospůdky, pozdravit kamaráda za barem, objednat si "jako vždycky" a sednout si za svými má, a určitě vždy bude mít svoje kouzlo. Co se sportu týče...no doufejme že neskončí jen jako kulturní simulace :)

    OdpovědětVymazat