Střídaní přízvučných a nepřízvučných rýmů je osvědčené a rýmy jsou celkem dobré i když v zájmu gradace by bylo lepší mít v poslání rým silnější (znát psát je spíš volná asonance), ovšem je potřeba dát pozor na rytmus. Tak například, když má druhý verš čtyři stopy, stojí za zvážení, pokud jej nelze zkrátit na tři, prodloužit o stopu první. V poslání už je to kapitulace před formou, vy jste někam spěchala?
Nespěchala jsem. Prostě to ze mě vypadlo a pak to již nešlo změnit. Tím myslím, že by to již ztratilo původní záměr. Pojala jsem to spíše jako odreagování a přiznám se, že jediné, na co jsem se zaměřila bylo AAB, samolibě jsem byla spokojena s výsledkem a na rytmus jsem vůbec nepomyslela.... :-(
Střídaní přízvučných a nepřízvučných rýmů je osvědčené a rýmy jsou celkem dobré i když v zájmu gradace by bylo lepší mít v poslání rým silnější (znát psát je spíš volná asonance), ovšem je potřeba dát pozor na rytmus. Tak například, když má druhý verš čtyři stopy, stojí za zvážení, pokud jej nelze zkrátit na tři, prodloužit o stopu první. V poslání už je to kapitulace před formou, vy jste někam spěchala?
OdpovědětVymazatNespěchala jsem. Prostě to ze mě vypadlo a pak to již nešlo změnit. Tím myslím, že by to již ztratilo původní záměr. Pojala jsem to spíše jako odreagování a přiznám se, že jediné, na co jsem se zaměřila bylo AAB, samolibě jsem byla spokojena s výsledkem a na rytmus jsem vůbec nepomyslela.... :-(
OdpovědětVymazat